You are currently viewing Rodzaje folii na auta i jej ceny

Rodzaje folii na auta i jej ceny

Oklejanie auta to nowa moda, która wciąż przyciąga kolejnych klientów. Ludzie chętnie korzystają z propozycji firm oferujących takie usługi, bo wiedzą jakie zalety wynikają z korzystania z tego. Przede wszystkim jednak należy zwrócić uwagę na to do jak szerokiego grona odbiorców taka reklama może trafić.

Folia do oklejania samochodów

oklejanie samochodówPrzede wszystkim – służy jako ochrona przez niespodziewanymi działaniami, czyli na przykład zadarciami lakieru, zarysowaniami i stłuczeniami. Zamiast lakieru auta wykorzystuje się folię i w przypadku takiej nieprzyjemnej sytuacji, to ona zostaje uszkodzona, a nie auto. Można zastosować taką folię na całe auto albo, żeby ograniczyć koszta tylko na te elementy, które są najbardziej uszkodzone na uszkodzenia,czyli, na przykład maska auta, dach, drzwiczki boczne samochodu. Ponadto coraz częściej używa się również folii ozdobnych, które oprócz ochrony auta mają na celu przyciągnięcie uwagi innego kierowcy. Wykorzystuje się wówczas jakieś zabawne napisy lub obrazki, korzysta ze specjalnych, efektownych wzorów lub określa się swoją życiową filozofię, za pomocą jakichś maksym, znanych cytatów lub loga ulubionego zespołu. Takie ozdobne folie są również wykorzystywane podczas reklamowania danego produktu, stowarzyszenia czy firmy – można na aucie zamieścić dane kontaktowe firmy, informację o tym czym się ona zajmuje i dlaczego warto skorzystać z jej usług.

oklejanie samochodówTo bardzo dobra szansa na to, by osiągnąć wyższe efekty. Tego typu reklama szybko przyciąga wzrok odbiorów, głównie dzięki temu, że jest bez wątpienia oryginalna i bardzo ciekawa. Wykorzystanie w umiejętny sposób jej możliwości daje szansę na zdobycie dużej ilości nowych klientów. Jednakże oklejanie samochodów w korzystnej cenie to nie jest coś, co jest bardzo łatwo znaleźć. Producenci oferują różne ceny i należy je odpowiednio przeanalizować przed podjęciem ostatecznej decyzji. Warto na pewno porównać ceny konkretnych usług różnych firm oraz sprawdzić, która oferta najbardziej odpowiada osobistym preferencjom. Cena jest przede wszystkim zależna od tego jak wielką reklamę chce się umieścić na aucie. Najtańsze i tym samym najmniej efektywne jest umieszczenie reklamy tylko na tylnej szybie auta, a największe efekty przyniesie na pewno obklejenie całego auta, ale wówczas cena wzrasta od kilku set złotych do kilku tysięcy, zależnie też od od wielkości auta – znaczna różnica jest na przykład między minivanem, a busem lub samochodem ciężarowym.

Warto korzystać z oferty oklejania aut, ale należy najpierw poświęcić trochę czasu na przeanalizowanie poszczególnych ofert, aby wybrać tę, która w pełni będzie odpowiadała wszelkim wymogom pod względem efektu, jak i finansowo.