You are currently viewing Organizacja eventu – jak go rozreklamować?

Organizacja eventu – jak go rozreklamować?

Młodzi ludzie posiadają zazwyczaj jeszcze wiele zapału do tego, aby oprócz zajmowania się jedynie pracą, dodatkową poświęcać wiele czasu swojej pasji – może nią być na przykład muzyka. Młode zespoły, które początkowo grały jedynie w garażu, chcą, aby ich twórczość ujrzała światło dzienne – najlepszym sposobem na to jest uczestnictwo w różnego rodzaju wydarzeniach – na przykład charytatywnych – organizowanych przez miasto czy przez szkoły.

Agencja reklamowa jest pomocna

agencja reklamowaTakie wydarzenie powinno być jednak odpowiednio rozreklamowane, aby na uczestnictwo w nim zdecydowało się jak najwięcej osób. Jaka to powinna być reklama? Obecnie oczywiście Internet. Wystarczy stworzyć wydarzenie na facebooku i zaprosić na nie swoje grono znajomych, a także polecić im, aby zapraszali kolejne osoby. W ten sposób wieść się rozejdzie naprawdę szybko. Ale nie powinniśmy zaprzestawać na Internecie. Im lepiej jest rozreklamowane wydarzenie, tym więcej osób na nie przyjdzie – o tym wie każda dobra agencja reklamowa ze Szczecina, która współpracowała już z wieloma firmami przy organizacji eventów. Jeśli jest to wydarzenie lokalne, to z pewnością dobrą formą promocji będą tradycyjne ulotki oraz plakaty. Ważne jednak, by były wykonane w sposób profesjonalny – by grafika naprawdę przyciągała oko.

agencja reklamowaUlotka zrobiona przez niedoświadczoną osobę bez umiejętności graficznych w paintcie to za mało, by uznać wydarzenie za godne uwagi. Korzystając z usług agencji reklamowej, będziemy mogli liczyć na profesjonalne projekty graficzne, które z pewnością zdobędą uznanie wśród potencjalnych uczestników. Ulotki warto rozdawać w miejscach, które są odwiedzane przez ludzi będących targetem wydarzenia. Jeśli celujemy w ludzi młodych – warto wręczać ulotki w pobliżu szkół. Miejscem uniwersalnym będzie zaś okolica dużego centrum handlowego. Sytuacja wygląda podobnie jeśli chodzi o plakaty. Powinny one znaleźć się na tablicach czy słupach ogłoszeniowych, które są umieszczone w strategicznych punktach miasta. W ten sposób o naszym wydarzeniu dowie się jak najwięcej osób. Jeżeli posiadamy duży budżet na promocję wydarzenia, możemy pomyśleć też o reklamie wielkoformatowej. Wyjątkowa grafika na tej reklamie doprowadzi do tego, że zainteresuje się nami jeszcze więcej przechodniów. Jak widać, możliwości na promocję wydarzenia jest naprawdę wiele.

Niezależnie od wybranej formy – czy to reklama internetowa czy ulotki, plakaty lub reklama wielkoformatowa – ważne, by było to wykonane w sposób całkowicie profesjonalny, zarówno jeśli chodzi o grafikę, jak i o treść.