You are currently viewing Dobry marketing w postaci kubków z logiem

Dobry marketing w postaci kubków z logiem

Marketing polega na reklamowaniu swojej firmy lub produktów, informowaniu o nich klientów, a także na stawianiu firmy w jak najlepszym świetle. Reklamy wchodzące w skład marketingu to między innymi filmy reklamowe, billboardy, reklamy zamieszczane w gazecie i internecie, a także różnego rodzaju akcesoria i gadżety z widniejącym logiem firmy.

Kubki jako gadżety

kubki reklamowe z własnym nadrukiemTego typu akcesoria, podobnie jak ulotki i gazetki promocyjne, mogą być dołączane do produktów oraz usług. Równie popularnym chwytem marketingowym jest rozdawanie upominków reklamowych potencjalnym przyszłym klientom. Gadżety z logiem firmy są wykorzystywane przeważnie przez duże korporacje, sieci sklepów i większe firmy usługowe. Coraz częściej tego typu produkty są zamawiane również przez mniejsze firmy, jako akcesoria używane w biurze lub gadżety reklamowe. Wśród tego typu produktów bardzo popularne są smycze z logiem firmy, podkładki pod mysz, długopisy i inne akcesoria biurowe, a także unikatowe kubki reklamowe z własnym nadrukiem. Składając zamówienie na taki kubek, można poprosić o nadrukowanie loga firmy, a oprócz niego można dodać dowolną grafikę bądź napis. Wysoka jakość nadruku jest odporna na ścieranie, dzięki czemu ze spokojem kubki można myć w wysokiej temperaturze w zmywarce. Ceramika dobrej jakości gwarantuje odporność na rysowanie się powierzchni naczynia oraz na obtłuczenia.

kubki reklamowe z własnym nadrukiemDzięki dużej powierzchni nadruku, wydrukowana grafika będzie wyraźna i dobrze widoczna. Oprócz tradycyjnych, białych kubków można zamówić dużo ciekawiej wyglądające, kubki z kolorowym wnętrzem lub kolorowym uchem i obwódką. Bardzo rozchwytywane, cieszące się coraz większą popularnością, są kubki z dołączoną łyżeczką kolorystycznie pasującą do kubka. Kubek posiada otwory w uchu, które służą jako uchwyt do łyżeczki. Kupując kubki z własnym nadrukiem, warto zamówić je w większej ilości — pakiety po pięćdziesiąt lub sto sztuk wychodzą w dużo bardziej korzystnej cenie, niż kupowanie pojedynczych sztuk. Kubki reklamowe, podobnie jak inne gadżety z logiem firmy, doskonale sprawdzają się w firmach i biurach, jako atrakcyjne akcesoria dla pracowników, a także jako gadżety marketingowe dla klientów.

Rozdawane przy różnych eventach marketingowych praktyczne akcesoria, takie jak długopisy czy kubki, pozostaną w domach potencjalnych klientów, przypominając o istnieniu firmy i zachęcając do skorzystania z jej usług. Jest to bardzo skuteczna, a przy tym nie natarczywa reklama, która daje korzyść obydwu stronom, zarówno klientowi, jak i firmie.